![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEVL0S4cwZLcCUJQp71tO37CpvBVxCXTTs85r9z2RTPTkXsNaXT4nDe_eEYK7xwnn8pkrf6RBB6DHvy3z2Fwp1R1xUgxcbCaMVXKVAEkEAo0H5a9VcJklbHTNaOyDR-bPAeppF7SFb3Cg/s200/Aranysas+2010-06.jpg)
Repül az F-35-ös BF-4 jelű gép STOVL példánya, ez az első, amelyet már felszereltek a teljes fedélzeti elektronikával, beleértve az APG-81 -es AESA radart, EODAS elektrooptikai rendszert és az elektronikai hadviselési eszközöket. Közben bekapcsolódott a berepülésbe az AF-2-es gép is, ez már a hetedik F-35-ös, amely a többivel együtt felgyorsítja az eddig jelentős késéssel haladó programot. Az év első harmadában a tervezett repülések közül mindössze kettő maradt el, és úgy tűnik, hogy lassan teljes ütemben folyhat a berepülés. A fedélzeti elektronika légi tesztelése a várakozások szerint gyorsan haladhat, mivel azzal már százezer órányi működési tapasztalat gyűlt össze a földi tesztelés és az átépített 737-es gép fedélzetén.
Download from (depositfiles.com) or (filesonic.com)