Monday, August 22, 2011

Novinky MPM Issue 54


I když nejsem odborníkem na 1. sv. válku (stavím modely z druhé světové války) a normálně bych si tento model nekoupil; rozhodl jsem se ho postavit abych si vyzkoušel zase něco jiného, co jsem ještě nedělat a taky abych nezklamal kamaráda. To jsem ale netušil co mě čeká... Nejprve jsem si musel sehnat dostatek podkladů, abych byl schopen vše postavit tak, jak to bylo tenkrát vyrobeno, a také se podívat po nějakých doplňcích, protože zpracování detailů bylo minimální. Naštěstí jsme dnes obdařeni vynálezem zvaným Internet a tam se najde většina toho, po čem srdce modeláře prahne. Co se týká doplňků vzhledem ke stáří modelu (model byl vyroben v padesátých letech minulého století), nebylo nikde nic, ale po návštěvě prodejny jsem objevil lepty na model Fokkera od Rodenu v měřítku 1/32, což se po drobné úpravě dalo úplně v pohodě použít. Ale především setím daly nahradit naprosto nepoužitelné kulomety Spandau a byly zde i velmi pěkné bezpečnostní pásy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...