Friday, August 26, 2011

Novinky MPM Issue 59


Prostudoval jsem si řadu fotografií na internetu a zakoupil knihu od MBI, která Pragovku popisuje a obsahuje i potřebné výkresy, pérovky, kamufláže a fotografie. Sice se jedná na první pohled o zcela novou nástavbu, ale práce nejsou tak složité, jak by se mohlo zdát Řekl bych, že jde o středně těžkou úpravu. Konverzi jsem zahájil odřezáním kříže, který na Marderu drží kanón. Do vzniklé díryjsem vlepil plastovou desku a přilepil původní čelní pancíř korby. Následovalo narytí poklopu řidiče a spár okolo bočních pancířů. Další úprava se týkala nových motorových krytů z hliníkové fólie a plastu a dorytí spár mezi panely na zádi vozidla. Poslední na řadě bylo zhotovení kruhu pod věž. Tento díl vzniknul na soustruhu z plastové desky. Od začátku jsem měl jasno o kamufláži, bohužel mi unikl důležitý fakt týkající se typu vozidla. Měl jsem na stole právě vzniklý Ausf.G, jenže jsem na model potřeboval Ausf.C. Verze se lišily především ve tvaru čelního pancíře korby. „Géčko" mělo rovný, naopak starší „déčko" lomený tvar. Na řadu přišel Pro-xxon, kterým jsem čelní pancíř odfrézoval pryč. Základ nového štítu vznikl na frézce z plastu a poté dostal hliníkový potah z fólie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...