V originální sovětské technické dokumentaci je buď označení ,,samoljotMiG-21M variant a", nebo tovární (krycí) označení ,,lzdělije (výrobek) 96A". Náš předpis vydaný pro použití letounu v provozu používá označení MÍG-21M varianta A. Původní podoba MÍG-21M takř jak byla dodaná, se ovšem v detailech liší od podoby pozdější, kdy došlo při první střední opravě k přestavbě na standard již mezitím dodané modernější a početnější verze MF. Hlavní, i když nejméně viditelnou změnou, byla záměna původního motoru R-11F2-300 za novější R-l 3-300, typický právě pro verzi MF a vyšší. Dále byl na překryt kabiny namontován periskop a pod přisávací dvířka dvojice plůtků, zajišťujících ochranu proti zplodinám při střelbě z kanónu. Došlo k dalším úpravám, umožňujícím nosit stejnou výzbroj jako verze MF. Od ní se tedy po úpravách lišil jen menšími předními brzdicími štíty a drobnými rozdíly na krytu kanónu GŠ-23 a okolní paneláži. Na přelomu 70. a 80. let byly některé letouny (1209 a 1210) upraveny pro možnost nošení kontejneru SM k vedení radioe-elektronického boje. Letouny, které byly používány v devadesátých letech, mohly mít radiostanici české výroby a americký odpovídač KXP.
Download from (depositfiles.com) or (filesonic.com)